воскресенье, 14 октября 2012 г.


Стратегія лідерства




      У минулому році проходила активна конкурентна боротьба за лідерство між пошуковими системами. На перше місце виходив, то Google, то Яндекс.

      Яндекс був лідером за якістю пошуку оригінальних джерел даних, за повнотою російського та українського індексів, за якістю підказок. Якщо порівнювати з даними попереднього року, в цьому році Яндекс краще став фільтрувати ресурси із неприпустимим змістом. Тому співпраця Рамблера з цією пошуковою системою пішло останньому на користь. Стрімко покращилися показники пошукової видачі Mail.Ru. Тут його розробки перевершують Google. Найбільша кількість «дорослих» сайтів знаходилося в пошуку Bing.

    Через свою популярность пошуковики-лідери більше відчувають на собі результати роботи оптимізаторів і несуть велике рекламне навантаження. Yahoo! Найкраще вдалося відфільтрувати сайти, насичені рекламою. Цікаво, що в BingРамблерАпорт і Яндексі цей показник приблизно знаходиться на одному рівні. Найбільше сайтів з великою кількістю реклами можна знайти в пошуку Mail.Ru і Google.
     Найшвидшими пошуковиками цього року виявилися Google і Mail.Ru. Швидкість роботи пошуку «Яндекса» далеко не найкраща, і при цьому спостерігається погіршення ситуації на протязі року. За швидкістю індексації Google лідирує (майже 90% нових сторінок виявляються у видачі протягом місяця). Яндекс займає друге місце, але постійно покращує цей показник.
    Підсумовуючи всі дані аналізаторів, Яндекс і Google мають найкращі результати. Загальна якість пошуку в них знаходиться на рівні 80%. У жовтні «Яндексу» вдається з мінімальним відривом вийти на перше місце, хоча це не повністю заслуга «Яндекса» - якість пошуку Google погіршилася.
Тому яку пошукову систему обрати для використання вирішувати вам!